Korak 1. - Provera raspoloživosti
Moguće je proveriti raspoloživost na sledeće načine:
- slanjem upita
- slanjem mejla
- slanjem poruke (SMS, Viber, Whatsapp)
- pozivom
- lično u poslovnici
Korak 2. - Rezervacija
Moguće je izvršiti rezervaciju na sledeće načine:
- elektronski (šaljemo instrukcije za prijavu na mejl)
- lično u poslovnici
Korak 3. - Plaćanje
Opcija 1. Uplata pre putovanja - Akontacija 30% prilikom sklapanja ugovora. Ostatak je potrebno uplatiti najkasnije do 20 dana pre početka putovanja.
Uplatu je moguće izvršiti na više načina:
- uplatom na tekući račun
- IPS QR kodom
- preko računa firme
- gotovinski
Opcija 2. Uplata na rate - Akontacija 30% prilikom sklapanja ugovora. Ostatak u jednakim mesečnim ratama (do 6 rata od datuma prijave):
- čekovima građana
- administrativnom zabranom
Napomene u vezi plaćanja:
- Čekove ili administrativnu zabranu potrebno je dostaviti najkasnije do 20 dana pred put.
- Datum na čeku mora biti 15. u mesecu.
- Plaćanje putem administrativne zabrane odobravamo za sva javna preduzeća i firme sa kojima imamo potpisan ugovor. Ostale firme na upit.
- Ukoliko želite da platite preko računa firme pošaljite nam podatke od iste i izdaćemo vam predračun / fakturu.
- Plaćanje svih naših aranžmana vrši se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije (NBS) na dan uplate. Kurs možete proveriti ovde.
Korak 4. - Ugovor o putovanju
Nakon što u sistem unesemo vaše podatke i uplatu, na mejl adresu Vam šaljemo ugovor o putovanju i propratnu dokumentaciju. Nije potrebno štampanje dokumentacije.