1. Kako da rezervišem putovanje?

Pozovite Lider agenta, izvršite online rezervaciju ili svratite do naših kancelarija. Ovo je samo prvi korak u rezervisanju. Rezervacija postaje validna tek kada uplatite depozit i popunite prijavu za putovanje.

2. Da li uplatu moram da izvršim na vaš račun ili mogu da uplatim u vašoj poslovnici?

Uplatu možete izvršiti u poslovnici a možete i na račun, kako Vama odgovara. 

3. Zašto rezervisati preko Lider Travela a ne direktno na internetu?

Postoji više razloga za to. Ponude i partnere pažljivo biramo kako bi osigurali kvalitet naših aranžmana. Kod nas zaista i dobijate ono što ste rezervisali. Garantujemo vam uštedu vremena, živaca i novca. Većina informacija o našim ponudama nalazi se na našem sajtu. Ukoliko želite da dobijete kompletnu sliku o našim putovanjima, najbolje bi bilo da dođete kod nas kako bi vas posavetovali oko vaših želja, očekivanja i izbora. Naša raznovrsna ponuda će sigurno zadovoljiti vaše potrebe za novim nezaboravnim putovanjima.

4. Da li su sva vaša putovanja – party putovanja?

Iako smo na tržištu poznati kao agencija koja prodaje aranžmane na kojima se organizuju žurke, u našoj ponudi takođe imamo široku ponudu aranžmana na kojima to nije slučaj. Destinacije za mlade sa zabavnim programom su jasno označene na sajtu kao takve. Ukoliko ste u nedoumici, ne ustručavajte se da nas pitate. Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja i predložiti vam destinaciju prema vašim željama. 

5. Da li je potrebno da se lično pojavim u vašoj agenciji prilikom rezervacije putovanja?

Nije neophodno. Sve informacije možete dobiti putem telefona ili mejla, prijavu putovanja takođe možete poslati preko mejla a uplatu izvršiti na račun. 

6. Da li iznos koji uplatim za rezervaciju ulazi u cenu?

Sve što uplatite, kao i rezervacija, ulazi u cenu. 

7. Da li mimo cene koja piše na sajtu postoji i trošak rezervacije i dinarskog dela kao u nekim agencijama?

Kod nas nemate trošak rezervacije i dinarskog dela aranžmana. 

8. Da li možemo da izvršimo plaćanje u evrima?

Nažalost ne. Prema zakonu, plaćanje je moguće izvšiti isključivo u dinarima. 

9. Po kom kursu obračunavate putovanje?

Plaćanje svih naših aranžmana vrši se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije (NBS) na dan uplate (Proverite kurs ovde).

10 Da li mogu da plaćam putovanje na odloženo?

Plaćanje na odloženo (nakon puta) je moguće putem čekova građana ili administrativne zabrane. 

11. Da li postoji kamata ili taksa na plaćanje putem čekova ili administrativne zabrane?

Ne postoji nikakva kamata niti taksa za plaćanje na odloženo putem čekova ili administrativne zabrane. Cene je identična kao i kada plaćate gotovinom.

12. Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma. 

13. Da li u sobu za troje, može da se ubaci četvrta osoba?

Odgovor na ovo pitanja se razlikuje od smeštaja do smeštaja.  Naš osnovni fokus je na obezbeđivanju maksimalnog komfora i kvaliteta usluge za naše klijente, prema čemu se i donosi odluka. 

14. Šta ako odustanem od putovanja?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje. 

15. Da li je dozvoljeno pušenje u autobusu?

Pušenje nije dozvoljeno u autobusima, ali na svakom putovanju su predviđene pauze na kojima možete zadovoljiti svoje nikotinske potrebe.

16. Da li je dozvoljeno korišćenje toaleta u autobusima?

Nažalost, prevoznici sa kojima trenutno sarađujemo ne dozvoljavaju korišćenje toaleta u autobusima, ali je na svakom putovanju predviđen dovoljan broj pauza za toalet.

17. Šta se dešava ukoliko se ne pojavim na polasku?

Ukoliko se ne pojavite na polasku naši vodiči će vas kontaktirati i ukoliko ne odgovarate na poziv ili ne mogu stupiti u konakt sa vama smatraćemo da ste odustali od putovanja.

18. Iz kojih gradova su planirani polasci?

To zavisi od putovanja do putovanja. Uglavnom su organizovani polasci iz najvećih gradova u zemlji, Beograda, Novog Sada i Niša. Međutim ako postoji veća grupa ljudi iz bilo kog drugog grada, može se organizovati polazak.

19. Koliko ljudi će putovati na putovanje?

Ovo takođe zaviti od putovanja do putovanja, ali pre samog polaska možete dobiti informaciju o veličini grupe koja će putovati.

20. Da li će nam vodiči biti dostupni na putovanju?

Da, na svakom putovanju će biti određen broj vodiča, u zavisnosti od veličine grupe, kao i destinacije. 

21. Ukoliko na vašem sajtu stoji cena za određeni aranžman, da li to znači da tu još uvek ima mesta?

Ne znači. Ukoliko želite da proverite da li su određeni smeštaju raspoloživi u terminu koji Vam odgovara morate nas kontaktirati putem mejla, telefona ili rezervacije, a naš agent će Vam u najkraćem roku odgovoriti. 

 

Ukoliko imate bilo koje pitanje, sugestiju ili zahtev molimo Vas da se ne ustručavate da nas kontaktirate. Tu smo zbog Vas.